mandag den 23. januar 2012

Tomme rum


Der er cirkler i livet. På mange planer.
Den skrå hule er nu tom igen.

I weekenden her tømte vi de sidste ting. I går eftermiddags gik jeg en runde og tog afsked i ensomhed. Bare mig og min hule.
Som da jeg allerførste gang fik nøglerne, gik samme runde og tog hulen ind under huden, prøvede jeg nu at sige "Tak for nu" og tage den af mig. De tomme rum lod minderne om de første ensomme aftener på en pude på gulvet stå skarpt frem.
Sikke et år!

Hulen skal efter sigende nu rumme en ny skilsmisseramt mor.
Jeg håber væggene formår, at holde hende varm og tryg.

2 kommentarer:

  1. Vemodigt, men også en situation som rummer nye muligheder. Jeg håber det bedste.

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for du er hos mig, Mælkebøtte <3:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails